Spørsmål og svar

Profesjonell fortreffelighet innen moderne rengjøringsmetoder

Kontakt oss

Spørsmål og svar

Gul pil

Hva mener dere med «Renholdseksperten i Norge»?

Vi mener at vi er alt annet en firkantet. Vi er en fleksibel og trivelig bedrift med mye kompetanse. Vi leverer det du behøver for en å ha en trivelig arbeidsplass, kjapt enkelt og kompetent.

Gul pil

Hvem holder utstyr og vaskemidler ved renholdet?

Glensaxe Service Systems holder alt utstyr som kreves for å utføre renhold. Selvsagt skreddersyr vi løsninger ved andre eventuelle ønsker.

Gul pil

Kan jeg avbestille renhold i ferien?

Om dere ikke har behov for renhold i fellesferien (som mer maksimalt fire sammenhengende uker i perioden juni-august) kan avgiften reduseres med 70 prosent. Vi trenger en skriftlig beskjed minst to måneder på forhånd.

Gul pil

Hvilke betalingsvilkår har Glensaxe Service Systems?

Vi sender ut faktura den 1. i hver måned, med 14 dagers betalingsfrist.

Gul pil

Hva med sikkerheten?

Effektiv kommunikasjon, tydelig dokumentasjon og hensyn til våre kunders sikkerhet er en selvfølge. I avtale med medarbeidere og kunder inngår blant annet en sikkerhetsavtale. I så stor grad som mulig skal vi ha samme personale på oppdraget for gjenkjennelighet og tillit.

Gul pil

Hvilke kurs gjennomgår Glensaxe Service Systems personale?

Alle våre ansatte blir grundig opplæring innen renhold ved ansettelse, siden gis det kontinuerlig videreopplæring ut i fra arbeidsoppgavene. Konstant kompetanse utvikling innebærer trygghet både for våre medarbeidere og våre kunder.

Gul pil

Er Glensaxe Service Systems personale uniformert?

Ja, Glensaxe Service Systems personale bruker klær hvor vårt firmamerke synes tydelig.

Gul pil

Hvordan svarer Glensaxe Service Systems på mitt forespørsel om kostnadsoverslag?

Vi svarer på din forespørsel innen 24 timer via e-post.

Gul pil

Hvordan kontrollerer Glensaxe Service Systems kvaliteten på arbeidet?

Vi utfører uanmeldte kvalitetskontroller og besøk regelmessig for å se at vi oppnår avtalt kvalitetsnivå. Kontrollerer gjennomføring med kundens kontaktperson og det skjer uten forvarsel til renholdspersonalet. Alle kontroller dokumenteres og finnes tilgjengelig for kundens kontaktperson.

Gul pil

Hvordan håndterer Glensaxe Service Systems eventuelle klager?

Vi håndterer alle våre avsluttede avtaler i vårt operativsystem, disse dokumenteres og gjennom gås på våre månedlige driftsmøter. Selvsagt besvarer i deres klager innen 24 timer og løser problemet deretter

Gul pil

Bruker Glensaxe Service Systems miljøvennlige produkter?

Alle våre kjemiske produkter i vår standardutstyr er miljømerket. Oppstår situasjoner der sterkere midler er behøves tar vi alltid kontakt med oppdragsgiver før det blir brukt.